Frågor & svar

Vanliga frågor

Hur lång är leveranstiden?

Den beräknade leveranstiden är 1–3 arbetsdagar. Beställningar som läggs under helgen skickas nästkommande vardag. Vid högtider och lov kan leveranstiden påverkas något, men vi gör alltid vårt bästa för att din order ska nå dig så snabbt som möjligt.

Vad gör jag om mitt paket ej har kommit?

Kontakta oss om du inte fått ditt paket inom 5 arbetsdagar så hjälper vi dig att undersöka det.

Hur kontaktar jag er?

Kontakta oss genom kontaktformuläret nedan eller maila till oss direkt på info@arystoproject.se så återkommer vi till dig inom 24h.

Hur gör jag om jag vill returnera ett paket?

För att din retur ska godkännas måste varan vara i samma skick som när du fick den – oanvänd, i originalförpackning och med alla lappar kvar.

Så returnerar du en vara - steg för steg

1. Logga in på ditt kundkonto med samma e-postadress som du använde vid köpet.  

2. Efter inloggning väljer du den ordern du vill returnera och begär en retur. 

3. En returfraktsedel medföljer i varje paket. Fäst den på returen och lämna in paketet hos ditt närmaste ombud. Kostnaden för returfrakten (79 kr) kommer att dras av från det belopp du får återbetalat.


Vid frågor är du alltid välkommen att kontakta oss på info@arystoproject.se eller genom kontaktformuläret nedan.

Hur länge kan jag returnera en vara?

Vi har 14 dagars returpolicy, vilket innebär att du har 14 dagar på dig att begära retur från det att du mottog artikeln.

Ej uthämtade paket – vad gäller?

Om ett paket inte hämtas ut i tid och returneras till oss debiteras en hanteringsavgift på 150 kr. Denna avgift dras från eventuell återbetalning eller faktureras separat.

Undvik onödiga kostnader – håll koll på aviseringar från fraktbolaget och hämta ut ditt paket i tid.

Kontaktformulär

Kontakta oss genom detta kontaktformulär eller maila till oss direkt på info@arystoproject.se så återkommer vi till dig inom 24h.